woensdag 21 november 2012

meidenavond

Vanavond heb ik afgesproken met Ashley en Arianne, om naar de cinema te gaan. Niet zo ver van ons is Chuncky's. Dit is helemaal niet zoal in Belgiƫ. Je zit aan tafels van 8, in een veel kleinere zaal, waar je natuurlijk eerst moet eten en dan terwijl naar de film kan kijken. Verrassend genoeg, viel het nog mee om achteraan te zitten in het zaaltje, dat niet hoger ligt dan de voorste tafels. Ons eten was er wel pas toen de film al bezig was, dus dat viel wel een beetje tegen. Ashley zat achter mij, dus ik kon niet even aan tafel schuiven om mijn eten op te eten. Gelukkig was het een hamburger en frieten, die ik van op een afstand dan maar heb binnengespeeld. De film was Twilight, Breaking Dawn part 2 en heeft een heel verrassend einde, we waren er even van geschokt moet ik zeggen.. voor de rest ga ik niet veel verklappen over de film. Een leuke avond met mijn 2 nieuwe vriendinnen, hopelijk komen er nog veel zoals deze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten