zaterdag 10 november 2012

Leuke dag met Ashley

Vandaag heb ik afgesproken met Ashley, dat is iemand die ik heb leren kennen via de kookles. Onze chef van de kookles, moest vandaag in de winkel van "Le creuset", in de Merrimack outlet mall een demonstratie geven, en we gaan eens langsgaan met ons 2. Vooraf hebben we afgesproken om te gaan lunchen in "The commom man" restaurantje in Merrimack, waar ik nog niet geweest was. Het is er wel lekker, en ik zal wel eens teruggaan met de kids en Jim. We hebben maar even op de demo gebleven, maar het shoppen, sprak ons toch wel meer aan. Je kan het misschien wat vergelijken met Maasmechelen Village, maar dan wat groter, we zitten dan ook in Amerika voor iets he. Volgens Ashley moest ik een handtas kopen bij ofwel Michael Kors of Coach, Het is Coach geworden en omdat ik niet kon kiezen uit 2, heb ik ze maar beide gekocht, ik ben een vrouw voor iets he, en trouwens het was ook met een korting van 70 percent :) We zijn ook nog iets gaan drinken en ik moest een ijsje eten. "plain kelly" en haar rare goesting om enkel 1 soort ijs te eten met verder niks? Dat kennen ze hier niet he, altijd op alles zijn er extra's en dat was dus ook met het ijs. Het is dan maar een Chocolate Tornado geworden. Ik heb er ook een leuke winkel voor kleertjes voor Owen gevonden met een grappige naam: Och Kosh B'Gosh. Ik denk echt wel dat Ashley mijn eerste echte vriendin in Amerika is, ook al ken ik hier al wat mensen, ik denk wel dat ik haar mijn "vriendin" mag noemen. Ik was zo happy, dat er wel een paar vreugde tranen hebben gerold, ik heb dat wel gemist, zo iemand buiten het gezin om eens iets mee te doen, en Ashley verzekerde mij we heel binnenkort opnieuw gingen afspreken en zal misschien wel meegaan naar de dansles. Ze is dan ook afkomstig van Austin, Texas en houdt wel van country en line dansen.

Deze avond hebben de kids ook hun schoentje gezet voor Sinterklaas... Zou die wel tot in de USA komen?

2 opmerkingen:

  1. Goed hé...ben zo blij voor jou, maar ik wist het dat je daar vlug een vriendin zou vinden...zo'n sociale meid als jij..
    Ik denk ook dat de Sint wel tot bij jullie geraakt hoor..tegenwoordig is alles mogelijk hé..
    groetjes en een dikke knuffel voor jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je daar al een vriendin heb,je kan moeilijk zonder he,zo af en toe wat geheimpjes vertellen moet toch kunnen.mag ook wel eens zonder man & kinderen zijn,ne mens doet daar niets verkeerd mee en het is leuk zo meiden onder elkaar.veel plezier samen gr.M.W.

    BeantwoordenVerwijderen