maandag 19 maart 2012

terugblik op een bcwa bootreisje en terug aan het werk

Gelukkig was ik deze morgen, wat nog nooit eerder is gebeurd, eens vroeger wakker dan mijn wekker. Vandaag terug aan het werk en "de grote boodschap" melden op het werk. (En dan heb ik het niet over een WC bezoek) Mijn baas zei: Zwanger of Amerika? Haha, die zag het al aankomen. Het is wel leuk dat we nu eindelijk het niet meer moeten wegsteken, nu alles zeker is. Maar eerst even terugblikken op een onvergetelijk reisje: De country cruise naar Leeds, Engeland. We zijn vrijdagmiddag met de auto vertrokken richting Zeebrugge en daar lag de P&O boot al klaar. Eenmaal ingescheept, hadden we vlug goeie plaatsen aan de dansvloer en omdat we met ons groepje in delen gingen eten, konden we onze mooie plaatsen behouden. Kris heeft dan in 3 sets het beste van zichzelf gegeven, zoals gewoonlijk. Hij is gewoon de beste, dat is weeral eens bewezen dit weekend. Zaterdag 's morgens vroeg, veel te vroeg wakker gemaakt door ons Ellen! Maar het was wel nodig, want we moesten lang aanschuiven om af de boot te geraken en voorbij de "border patrol", onze bus te nemen. We hebben dan met ons groepje een paar uurtjes in Leeds, al shoppend, doorgebracht en een kleine 4 uur later, terug hup met de bus naar de boot. Op zaterdagavond, vond ik het minder leuk, ook al waren er velen verkleed voor St. Patricksday! Dat was wel leuk om te zien! Maar de zangers waren minder en de sfeer was wat weg. Misschien komt dat bij mij gewoon omdat mijn pootje dan al serieus zeer deed. Op zondag morgen hebben we nog vlug een ontbijtje meegenomen en richting huiswaarts. Faye en ik hebben de hele namiddag geslapen en Jim die ging even gaan stappen! Das nen echten he! Zie hier de foto's

2 opmerkingen:

  1. Ellen Opalfvens19 maart 2012 om 12:46

    De bootreis was echt tof!! Met een groepje zoals jullie kan dat ook ni anders hé Xx.. En ja, ik had gezegt da ik jullie ging komen wakker maken.. en dat heb ik dan ook gedaan e :p Ik was dan meestal al bijna een uur wakker, dus jullie hebben sjans gehad da ik jullie ni direct heb komen wakker maken en da ik mij eerst klaarmaakte. Twas gewoon de max!! jullie zijn echt suuuuper mensjes!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja tijdens zo'n boot reis, smeedt je vriendschapsbanden , das het leukste eraan, 't was super met ons groepje, veel gelachen en dat houdt ons recht he

    BeantwoordenVerwijderen