woensdag 21 maart 2012

Lente!

Wat is het een zalig gevoel om met de zon in je snoet wakker te worden! Omdat we geen gordijnen hebben, was ik alweer (tegenwoordig een normaliteit) wakker voor de wekker afliep en de zon die straalde onze kamer binnen. Het zag er een leuke dag uit, niet alleen omdat ik maar een half dagje moest werken, maar die eerste zonnestralen, het bovenhalen van zomerse kledij, doet mij altijd glimlachen. Ik was dan ook blij dat het 12 uur was en het werk erop zat en ik nog de hele namiddag kon gaan genieten van dat zonnetje! Maar eerst, naar de kine. Na een tripje naar Dendermonde, wat eigenlijk niet moest, want vandaag moest ik bij de kinesist in Schoonaarde zijn. (OEPS) Hop naar de manège met ons Faye. Ze reed vandaag weer op Active, die ze met de dag leuker vindt. Ik had dan eens tijd, om ons Dolfje, eens een goeie poetsbeurt te geven en dat was nodig, want dat winterhaar is hij al serieus aan het verliezen! Ik hing dan ook weer vol met witte haartjes. Gelukkig had ik een wit topje aan, en dan valt dat niet zo erg op. Ik dacht nooit dat mijn band met Dolfie zo goed ging zijn. Wat ga ik die grote jongen toch missen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten