zondag 21 oktober 2012

Rockport & Glouchester Massachussets

Ik was al benieuwd om naar Rockport te gaan, sinds mijn ma en Peter het bezocht hadden. Het was wel een eindje rijden, 1,5 uur om precies te zijn. Maar hier maken ze daar niks van, dus we zullen ons maar als Amerikanen beginnen gedragen en er ook niet mee inzitten om wat in de auto te vertoeven. Tenslotte rijden we wel graag rond in onzen Dodge, zolang het maar niet in rondjes is :D
Eenmaal aangekomen in Rockport was ik blij dat het dorpje nog leven vertoonde, het is een echt zomerdorp en ik dacht dat het er heel stil ging zijn, maar dat viel nog mee. Nog genoeg restaurantjes en winkeltjes open, maar wie heeft dat nodig, als je zulke mooie zichten kan zien! Rockport is tot nu toe echt wel het mooiste dorp dat ik hier al gezien heb!
Achter elke hoek schuilt er wel een nieuw zicht die adembenemend is!
Hierbij een paar zichten:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten