maandag 8 oktober 2012

lang geleden..

Het was lang geleden, maar af en toe komt zo een baaldag nog eens voor, na de teleurstelling in de rodeobar, en de bureaucratie hier, heb ik er vandaag weer zo eentje.. Dan laat je mij beter gerust tot het over is. Dan wil ik echt wel mijn maatjes uit Belgiƫ horen en dan zijn ze niet online :(
Ik blijf erbij dat ik het hier ooit wel zal gewoon worden, maar op die dagen, wil ik gewoon koffers pakken en een vliegticket boeken. En dan kwam Elly online, en dan breek je uit in tranen voor de camera en dan maak je niet enkel jezelf maar ook een goede vriendin overstuur. Sorry Ellyken!
Maar je hebt mij dan toch aan het lachen gekregen... merci daarvoor!

1 opmerking:

  1. Het komt wel goed...je bent een sterke, sociale madame.. beetje bij beetje zal je ginds wel je draai vinden..dikke knuffel..

    BeantwoordenVerwijderen