maandag 23 juli 2012

Al 2 dagen druk druk druk

CULTUURSCHOK!!! op het minst gezegd dan, het was echt wennen onze eerste dag hier, maar we hebben zoveel te doen dat we niet kunnen piekeren... Gisteren hebben we naar het huis in Amherst geweest, niet volledig overtuigd, hebben we vandaag ook nog 2 huizen gezien maar het is echt moeilijk om een deftig huis te vinden in een deftige wijk. Een makelaar vertelde mij dat in juni heel veel verhuizen wordt, om dezelfde reden dan wijzelf, voor tegen het schooljaar gesetteld te zijn. Dus er is echt weinig op de markt. We hebben dan toch beslist om het huis in Amherst te nemen en morgen namiddag gaan we onderhandelen over de prijs. FINGERS CROSSED Vandaag is het ook Jim's verjaardag en die zag er niet uit zoals in Belgïe, van alles te doen en die je niet wil doen op zo een dag. Maar nu toch even chillen aan het zwembad en morgenvroeg zullen we wel eens iets leuks doen. Want de kids zijn echt wild, zo raar, ze hebben eens wat ontspanning nodig. De tranen zijn gedaan sinds vandaag en ik begin het hier al een beetje naar mijn zin te hebben, gisteren dacht ik er helemaal niet zo over met alle tranen die erbij gepaard gingen. Maar we gaan hier een leuk leven opbouwen, daar ben ik zeker van. De rompslomp is alleen minder prettig...

1 opmerking:

  1. Hey Kelly...ik kan me dat heel goed voorstellen..het is een hele grote stap die heel veel spanningen met zich mee brengt, maar eens jullie gesetteld zijn, komt dat goed zenne...dikke knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen