woensdag 18 juli 2012

Afscheid van Dolfie

Deze middag ga ik chillen bij Dolfie voor de allerlaatste keer in lange tijd, ik zal hem pas terug zien volgend jaar in de zomer als we op bezoek komen in Belgiƫ. Ik weet dat het een zware namiddag zal worden, maar hij is in goeie handen. Voorlopig staat hij bij mijn tante Greet en daar zal Tom hem gaan berijden. Uiteindelijk komt hij dan toch bij Tom terecht en dat is altijd wat ik gewild heb. Ik weet dat hij er heel goed zal voor zorgen en ik gun hem mijn paardjen. Ik zal mijne witten knol missen... Ik ben blij dat Faye het heel goed oppakt, en er minder verdriet om heeft dan ik.

1 opmerking:

  1. dat geloof ik meisje dat je hem zo erg gaat missen,maar gelukkig is hij in goede handen,daar heb je goed voor gezorgd he,maar toch blijft het moeilijk.als jullie een ander paard hebben zal het wel beteren maar het gemis blijft toch.we wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe leven(zo is het toch he)we blijven je volgen via je blog,groetjes M.W.

    BeantwoordenVerwijderen