woensdag 2 mei 2012

Zalig avondje

Na een saaie werkdag, heb je echt nood aan ontspanning. De beste remedie daarvoor is een paar uurtjes doorbrengen met Laurie. Door haar vriendschap, voel ik mij soms nog wat jong en onnozel. Maar als dat al niet meer mag, wat mag er dan wel nog? Sommige vriendschappen komen en gaan, maar er zijn er maar enkele die blijven bestaan. Wel, ons poepie is daar toch 1tje van :) Ze weet het waarschijnlijk niet, maar ik zal haar toch missen, vooral de onnozele dingen, zoals vanavond es goed lachen, een pot chocomousse delen, en samen chillen in de zetel. Meer moest dat vanavond echt niet zijn!

2 opmerkingen:

  1. Poepie krijg weer die traantjes als ik dit lees!
    Een vriendschap die is ontstaan door gewoon aan mekaar te vragen wanneer je savonds komt rijden!
    Een vriendschap voor het leven, don't forget!
    Je weet dat je mij kan vertrouwen en ik kan jouw vertrouwen, das zo fantastisch aan ons!
    En ik ga u ook missen en zal elke verdomden Euro opzij leggen voor mijn vliegticket naar de States!
    Vergeet niet 1 ding:
    YOU'RE MY POEPIE FOR LIFE!<3

    BeantwoordenVerwijderen