dinsdag 29 mei 2012

een FANTASTISCH weekend!

Toen vrijdagavond het weekend begon, kon ik alleen maar ervan dromen dat de volgende dagen zo super gingen worden. Vrijdagavond had ik om het weekend te starten een reünie, met het 6de leerjaar van de Sint-Beatrijsschool van Eeklo. 17 madammen die toch de meesten al 23 jaar niet meer gezien hadden, zorgde voor veel plezier, gespreksstof en vooral fun! Het was kortom super leuk! Zaterdagochtend, werd het een emotionele morgen, toen we afscheid namen van een lieve meid, tranen rolden in overvloed, maar we weten dat ze nu in de hemel is en is waar ze wilde zijn... RIP Mieke. Eenmaal in de middag heb ik de hulp gekregen van Laurie, en na een trip naar Stientjes friet, konden we erin vliegen om de zaal van het foute café zo tof mogelijk aan te kleden. Met dank aan Daevy van de Woodside Country Dancers, voor de nodige vlaggen! Rond 4 uur kwam de DJ van dienst, Steven, de neef van Jimmy zijn discobar al opstellen en dan vlug ons gaan opfrissen voordat Kris Robyan en zijn entourage aankwam. Vanaf Half 8 startte dan eindelijk ons feest. 130 aanwezigen hebben we gehad, het was een mooie bende en ik ben blij dat iedereen hem super heeft geamuseerd. Het heeft dan ook tot in de vroege uurtjes geduurd... Om 6 uur zijn we naar huis gegaan en dan heeft Jimmy voor ons en Tom, boterkoeken gehaald en dan zijn ze, ik dus niet :p, nog even gaan slapen. Een uurtje of 5, we moesten naar de visput tegen s'middags voor Julie en Lennerd hun verjaardag. We zijn er maar even gebleven, want we waren jim's boots vergeten voor de demo op de paardenkoers, later op die dag in Lebbeke. Inderdaad een druk weekendje he, en das nog niet alles! Na de paardenkoers zijn we nog even naar Kastel kermis geweest en dan ons bed in want op maandag hebben we met Toms paardenkoetsen gaan rijden, het was een zalige dag in de zon, s'middags hebben we een picnick gedaan op 't mennershof en sommigen van ons bendeken hebben in ondergoed lol, gezwommen in de zwemvijver. Die verfrissing was eigenlijk wel nodig, maar ik waagde er mij niet aan. Na de middag hebben we terug huiswaarts gekeerd met de koetsen en zijn we gaan BBQen bij tom's ouders, Carla en Luc. Kortom, een spetterend en AMAZING weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten