zaterdag 7 september 2013

De zomer is voorbij...

Sinds juni is er zoveel gebeurd en veranderd in ons leven... De kids hadden hun eerste schooljaar in de States super afgesloten. Faye had allemaal A's op haar eindrapport! Wat zijn we fier op onze kids! Owen mag in september starten in het eerste leerjaar, en heeft ook opmerkelijke vorderingen gemaakt in Kindergarden. Wat moeten ze toch veel leren op 3uurtjes per dag.  Een 7weken durende vakantie in Belgie, was hen dan ook gegund. De kids en ik zijn 2 weekjes voor Jimmy kwam vertrokken op 27 juni. Het was wel aanpassen eenmaal terug op Belgische bodem. We hebben echt gemerkt hoeveel we al "Americanized" zijn. Niet enkel de taal maar ook de mentaliteit van de Amerikanen ligt ons toch echt wel! Het was lang, maar we zijn tevreden met wat we gedaan hebben tijdens ons lang verlof, de trouw van Jim's zus, het weekje Ardeche in Frankrijk, de avondjes uit met vrienden, Jim's verrassingsverjaardag, countrybals, kids zagen hun oude vriendjes terug, faye op kamp op de barrage, de koetsentocht, pretparkjes en citytrips ... Het was echt tof om iedereen nog eens te zien en om dagelijks bij ons Dolfie te kunnen zijn. Half augustus zijn we teruggekeerd naar ons nieuw huis in Amherst NH, er stond ons nog wat werk te wachten. Kamers verder inrichten, het appartement volledig schilderen, opkuiswerk, het werk bleef maar komen. Maar op de 2 weken tijd dat ik had voor mijn ma toekwam hadden we wel al veel gedaan. Ondertussen wisten we ook al dan Dolfie naar de States mag komen, zijn bloedtesten waren allemaal negatief en zijn Jim en onze vriend Nick aan de stal beginnen bouwen. 2 dagen voor aankomst Dolf was de stal klaar en het is echt een pareltje! Echt wel heel content over het resultaat. Mijn ma heeft mij ondertussen ook al een weekje geholpen met de buitenkant en de barn onder handen te nemen en alle voorbereidingen te treffen voor Dolf's aankomst. Deze week ga ik samen met mijn ma nog wat gaan bezoeken en dan zal het terug een tijd alleen zijn met ons 4, plus onze 3 dieren, Dolfie en Jack en Lily de kittens.



















1 opmerking:

  1. mooie herinneringen,om te koesteren xxxx
    lieve groetjes Pa & Monique

    BeantwoordenVerwijderen