zondag 12 augustus 2012

verhuisd!

De laatste 2 weken heb ik het nogal druk gehad en nog niet op mijn blogje kunnen schrijven. Maar we zitten in ons nieuwe huis, dat we nu gaan huren voor een jaartje, en hopelijk is ons huis in België volgende zomer verkocht en dan kunnen we een eigen huis kopen. Het zijn al 2 emotionele weken geweest voor mij. De tranen hebben met overvloed gerold. Terwijl ik het hier wel leuk vindt, mis ik mijn vrienden wel enorm. Ik dacht dat dit allemaal wel meer ging meevallen, met facebook en mail en skype, heb je veel contact, maar ik mis toch mijn sociale leven enorm. Deze week zal ons huis volledig klaar zijn, alles uitgepakt en zo, en dan wil ik aan ons nieuwe sociale leven gaan werken. Ik heb al een Moedersclub van Amherst aangeschreven, die doen wel vanalles wat ik normaal niet zou doen in België, maar het is een goeie manier om ook "stay @ home moms" te leren kennen. Ook heb ik al wat rondgekeken om terug te gaan linedansen en voor Faye zorgen dat ze kan gaan paardrijden. Deze avond zijn we met Eamonn, Owen's peter uit België gaan eten in Longhorn Steakhouse en hij had zijn neef en diens vrouw meegebracht die hier in Nashua wonen en zo hebben we toch eens een sociale avond gehad. Het is een heel leuk jong koppen en we hopen ze nog meer te zien en telefoonnummers zijn uitgeruild. :D Dus nu werken aan een sociaal leven, want ik heb dat echt wel nodig om hier te overleven!

2 opmerkingen:

  1. GOED !!!!! BEETJE BIJ BEETJE ZAL HET WEL LUKKEN OM JE SOCIALE LEVEN GINDS OP TE BOUWEN..
    DIKKE KNUFFEL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes, alles zal wel op zijn pootjes terecht komen, als jullie nog een maand of 2 verder zijn zul je misschien al heel anders klinken, nog veel groetjes Jef & Emilienne

    BeantwoordenVerwijderen